Monday, December 11, 2006

Hasteet

Pohdi millaisia verkkoyhteistyön haasteita tähän mennessä on oman ryhmäsi työskentelyssä tullut esille?
Yhteistyön ylläpitäminen kun ollaan vaan nähty luentojen yhteydessä ja muuten käytetty pelkästään opitmaa. Yllättävän hyvin kuitenkin ryhmä on optimassa käynyt tekemässä tehtäviä ja osallistumassa toki ehkä joku muukin msn tai irkki voisi olla ihan hyvä apuväline yhteyden pidossa varsinkin tuota loppu työtä silmällä pitäen.

Mikäli sinulla on omakohtaisia kokemuksia muista verkkoyhteistyötapauksista, kerro millaisiin haasteisiin niissä törmäsitte?
Ainoastaan Uusmedian sisällöntuotanto kurssilla joka menee nyt samaan aikaan ollaan msn:llä oltu yhteyksissä ja optimaa käytetty sen tukena pistämällä sinne tuotokset ja aukaisemalla keskustelu foorumi sinne. Yhteisen ajan löytäminen tuntuu olevan kaikista hankalinta mutta ihan hyvin se sitten lähtee menemään ku aika saadaan ja juttu lähtee luistaan. Keskusteluun on osallistunut iha tasapuolisesti kaikki ryhmässä olevat ja ideoita nakellaan aina kun niitä tulee.


Millaisia ajatuksia sinussa heräsi, katsoessasi "Creative Commons" videopätkää? Tuliko sinulle vakuuttunut olo yhteistyön tekemisestä ilman riskiä?
Kyllähän tuo saattaa toimia joillekkin mutta tuosta riskittömyydestä en ole iha niin varman, en ny tarkalleen muista mitä siinä oli ja jostain syystä toi sivu ei lataa ny uudestaan että päivätänpä tätä sit ku se taas toimii ni voin kommentoida paremmin

No comments: